Tietoa meistä

Oriveden Martat on vuonna 1999 perustettu Orivedellä toimiva marttayhdistys. Tavoitteenamme on edistää kotien ja perheiden hyvinvointia toiminnallamme Marttojen arvoperinteen mukaisesti.
Marttailemme erilaisten teemojen, luentojen ja kurssien parissa, teemme retkiä, teemme hyväntekeväisyyttä  ja opimme toinen toisiltamme. Keräämme tuloja yhdistyksellemme mm. järjestämällä erilaisia tapahtumia, myymällä lättyjä tapahtumissa jne.
Marttailu on yhdessä toimimista, uuden oivaltamista ja oppimisen iloa. Meitä on monen ikäisiä, monilta eri ammattialoilta ja monenmoisten harrastusten piireistä. Se onkin yksi voimavaroistamme ja arvostamme sitä. Toivotamme uudet jäsenet lämpimästi tervetulleiksi joukkoamme rikastuttamaan!